Read the statement by Michael Teeuw here.
MMM-pages & MMM-pages-indicator - Lightweight module pages on your mirror!
-
Hey! that looks pretty slick! I especially like your indicator design. I actually considered forking MMM-carousel too, but after taking a look at the code, it seemed like it would be easier to just make my own. Yours definitely seems more fleshed out, especially with the advanced module slides settings.
I think our projects have different audiences: mine lets people quickly get going, while yours definitely provides more features for those who really want to customize their mirror. If I had known about yours, I definitely would have just used yours instead! :D
-
This post is deleted! -
This post is deleted! -
@edward-shen said in MMM-pages & MMM-pages-indicator - Lightweight module pages on your mirror!:
mande d’extraction pour ajouter des fonctionnalités?
hey sorry for this wake up :)
i need to acces for id to curent page. i think its possible but i dont find :(.
because i need change page if one action have been made juste if im not already on this pagei am realy beginner whith js.
sorry for this bad English
-
Bonjour, je parle un peu français, mais on peut voir que ce n’est pas bon.
Le code suivant réagit à une demande de modification du numéro de page.
notificationReceived: function(notification, payload) { if (notification === 'PAGE_CHANGED') { if (typeof payload === 'number') { // le payload est le numéro de page. } } }
Je recommande de stocker ce nombre et de le comparer lorsque vous avez besoin de faire votre action.
S’il vous plaît laissez-moi savoir si c’est suffisant. La base de code est actuellement gelée parse que je n’ai pas de miroir pour la tester.
-
@edward-shen
merci !! je n’est pas utilisée votre code car je ne vois pas trop comment il diffère de :if (this.curPage != payload ) { switch (notification) {
avec ce if sa semble éviter les rechargement de la page. mais cette solution me conviens pas vraiment en effet : elle ne permet pas de stopper les notification. il faudrait que je puise accéder a curPage depuis un autre module pour éviter d’émettre d’est notification inutile.
-
up please
-
@jchenaud
Je suis désolé pour le délai, mais j’ai ajouté une nouvelle réponse de notification pour vous. Envoyez simplement unQUERY_PAGE_NUMBER
et MMM-pages va envoyer unPAGE_NUMBER_IS
notification. Ajoutez cela à switch cas dans lanotificationRecieved
fonction, et vous devriez être tous ensemble! -
@edward-shen thk :) i will try on the next week .
-
NOTICE
For all future issues, please create an issue on Github! I do not monitor the Magic Mirror forums!