Read the statement by Michael Teeuw here.
MMM-MyGarbage trash icons no color
-
Good afternoon,
Where are you from?
The module works fine for me…
I just do the Bin colors somewhere else. Hence the question.Goedemiddag,
Waar komt u vandaan?
Bij mij werkt de module prima…
Alleen doe ik die Bin colors ergens anders. vandaar de vraag. -
ik kom uit NL
ik eb een een update gedaan van deze module sindsdien zijn de kleuren niet meer goed.
ik zie wel in de update dat er css mogelijkheden zijn. maar als ik deze toevoeg dan laat mijn mm niet meer vermoed een fout in mijn configde vraag is moet ik css waarde toevoegen in mijn config met de laatste update zo ja een mogelijk voorbeeld zou helpen
zo niet dan is er mogelijk iets anders aan de hand maar wat bepaald dekleur van deze trah icons.
al vast bedank voor het meedenken. -
{ module: 'MMM-MyGarbage', disabled: false, //false, true position: 'top_left', header: 'HVC Huisvuil agenda', config: { alert: 14, weeksToDisplay: 2, limitTo: 99, fade: true, dateFormat: "dddd D MMMM", fadePoint: 0.25 }},Dit is mijn config
-
bedankt het lijkt nu goed
-
@Sam-0 said in MMM-MyGarbage trash icons no color:
bedankt het lijkt nu goed
Ik had hem vandaag geüpdatet.
En mij die op de de garbage_schedule.csv 2 extra kollomen heeft gekregen.
En in mijn geval moest ik dus 2x ,0,0 achter alle datums toepassen -
@JerryP
Nice to see that everything works again.
I did an update of the original version where you also can choose to use and iCal Calender.See https://github.com/htilburgs/MMM-MyGarbage for the complete explanation of the config options.
I’m currently working on an update where you can choose how many garbage bins you like, the name and the color.
But as with everything, it’s a hobby and I don’t have time every day, so slowly by slowly
Goed om te horen dat alles weer werkt.
Ik heb een update van de 1e originele versie gemaakt, waar je ook een iCal kalender kunt gebruiken.Zie https://github.com/htilburgs/MMM-MyGarbage voor de complete mogelijkheden van de configuratie opties.
Ik ben momenteel bezig met een update, waarbij je zelf het aantal bakken, de naam en de kleuren kunt kiezen.
Maar zoals met veel dingen, het blijft een hobby en ik heb helaas niet alle tijd van de wereld.